Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

 

Miért pont a Cserebere.hu?

Mert a csere a legolcsóbb üzlet! Mert Magyarország legnagyobb online cserebere piactere és csereközössége mi vagyunk (a cserebere hirdetések száma, illetve a Facebook rajongótábor nagysága alapján)! Mert a környezettudatosság és a pénzszűke miatt a használati tárgyak nálunk újra életre kelnek! Mert ha meguntad, ha kidobnád, ha nem használod, ha túl sok van belőle, ha csak a helyet foglalja otthon, akkor pénzmentesen a cserebere az egyetlen lehetőség, hogy a számodra szüksége dolgokhoz juss!

 

Hogyan tudom az oldalt használni?

A Cserebere.hu oldalon nézelődni, termékek és szolgáltatások között böngészni regisztráció nélkül is tudsz. Ahhoz, hogy saját terméket és szolgáltatást meg tudj hirdetni, másik felhasználó hirdetésére szövegesen reagálni tudj, mindenképpen regisztrált és bejelentkezett felhasználónak kell lenned.

 

Hogyan tudok regisztrálni?

Kérjük, hogy töltsd ki a regisztrációs oldalon az űrlapot. A felhasználói regisztráció az Általános Felhasználási Feltételek (ÁFF) és az Adatvédelmi Szabályzat (ASZ) automatikus elfogadását is jelenti!

A regisztrációs űrlap helyes kitöltése és elküldése után aktiválnod kell a regisztrációd az email címedre küldött infók alapján. Ha a regisztrációs űrlapon hibát vétesz, akkor a hibás mezők mellett piros szöveggel adjuk a tudomásodra, hogy mit és hogyan kell javítanod.

 

Hogyan tudom törölni a regisztrációm?

Jelentkezz be az oldalra, majd a SAJÁT ADATAIM menüpontban, az adatlap végén található FELHASZNÁLÓI FIÓK TÖRLÉSE gombra kattintva tudod törölni magad. A felhasználói fiókod törlése után minden adatod és hirdetésed törölve lesz, helyreállítás nem lehetséges!

 

Mennyibe kerül a regisztráció?

A Cserebere.hu oldalon történő regisztráció ingyenes!

 

Újként regisztráltam magam, de nem kaptam aktiváló emailt!

A regisztráció elküldését követően azonnal kapsz tőlünk egy levelet a megadott email címre. Ha nem érkezik meg pár percen belül, akkor előfordulhat, hogy az email szolgáltatódnál késik a levél kézbesítése, vagy a levelező rendszered spam-ként érzékeli és karanténba rakta. Az is előfordulhat, hogy az email címet hibásan adtad meg, ezért nem érkezett meg a regisztrációs email. Amennyiben az email címet elírtad, a regisztrációt meg kell ismételned (sajnos már másik felhasználónévvel).

 

Hogyan tudom megváltoztatni a regisztrációs adataim?

Jelentkezz be a Cserebere.hu oldalra, majd a SAJÁT ADATAIM menüpont alatt tudod megváltoztatni a regisztrációnál (vagy az utolsó módosítás során) megadott személyes adataidat. Ez alól kivételt képez a felhasználónév, amit nem változtathatsz meg.

 

Hogyan tudok új hirdetést feladni?

Az oldalon hirdetni (lehetőségek: CSERE, ELADÁS, CSERE ÉS ELADÁS), a termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódóan - szöveges formában - kérdéseket feltenni, és válaszokat adni mások kérdéseire csak regisztrált és az oldalra bejelentkezett felhasználók tudnak, így először menj végig a regisztrációs folyamaton. Ha aktív és elismert tagja kívánsz lenni a Cserebere.hu közösségnek, akkor érdemes megbízható azonosított hirdetővé válnod, hogy nagyobb bizalommal forduljanak feléd a többiek!

Ha már regisztrált felhasználó vagy, akkor jelentkezz be az oldalra, majd a fejlécben is megtalálható ÚJ HIRDETÉS linkre kattintva megjelenik egy hirdetési adatlap, amit teljesen kitöltve aktiválni tudod a hirdetésed 21 napra. Törekedj arra, hogy a termék vagy szolgáltatás megjelenése minél csalogatóbb legyen, minél több képet (esetleg videó elérési linket, azaz “embed” kódot is adj meg), minél részletesebb és figyelemfelkeltőbb leírást adj. Kérjük, hogy csak valós információt közölj a meghirdetett termékről, szolgáltatásról! Mindenképpen tömör és tartalmas termékcímet adj meg, mert ez a keresésnél nagy segítség a felhasználóknak, sőt az internetes keresőkben is nagyobb esélyed van arra, hogy mások megtaláljanak!

Javasoljuk, hogy CSERE és CSERE ÉS ELADÁS típusú hirdetés esetén az űrlapon mindenképpen töltsd ki a kívánt cseretermék vagy csereszolgáltatás tól-ig értékét, illetve határozd meg cseretermék vagy csereszolgáltatás fajtáját. Ezeket minél pontosabban add meg, mert az oldalunk ezen adatok alapján automata ajánlásokat küld a felhasználóknak, segítve ezzel a csereüzletek összehozását.

Ha még nem vagy regisztrált felhasználó, akkor is fel tudsz adni hirdetést. Kattints a fejlécben is megtalálható ÚJ HIRDETÉS linkre és megjelenik egy hirdetési adatlap, amit teljesen kitöltve a legvégén meg tudod adni a regisztrációhoz szükséges adataid, így egy lendülettel a hirdetésed is feladod, illetve a regisztrációd is megtörténik. Regisztráció nélkül nem lehet hirdetést feladni!

Az internetes oldalon feltüntetett árak bruttó árak, így a felhasználók ennek megfelelően kötelesek ezt megadni. Az internetes oldalon meghirdetett termékek és szolgáltatások szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, amelytől való elállás csak a Polgári Törvénykönyvben meghatározott esetekben és feltételekkel lehetséges.

Nem megengedett olyan hirdetés, amelynél a meghirdetett mennyiség nem a valós értékesítésre vonatkozik (pl. az érték egy adott mennyiségre vonatkozik, de valójában csak nagyobb mennyiségben érhető el), vagy az értéket egyéb el nem várható költség terheli a leírásban meghatározva (pl. nem valós postaköltség, stb.). A hirdetést csak csak a legjellemzőbb kategóriában lehet feladni. A hirdetésben a termékhez vagy szolgáltatáshoz nem kapcsolódó úgynevezett címkék megjelentetése nem megengedett. Kizárólag konkrét, valós termék vagy szolgáltatás hirdethető meg.

Egyes termékeknél és szolgáltatásoknál lehetőség van, sőt egyes esetekben kötelezettség megadni, hogy az 18+ besorolású, azaz csak felnőtteknek van szánva. Ezen termékeket és szolgáltatásokat csak regisztrált és 18. életévüket betöltött Felhasználók tekinthetik meg!

 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a hirdetővel, vételt és/vagy cserét kezdeményezni?

Amennyiben a hirdető publikálta az oldalon a mobilszámát és/vagy e-mail címét (ez opcionális, a SAJÁT ADATAIM oldalon lehet beállítani), akkor regisztráció vagy bejelentkezés nélkül közvetlenül is megkeresheted. Ha ezen közvetlen elérhetőségeit nem publikálta a hirdető, akkor csak érvényes regisztrációval - és bejelentkezés után - tudsz kapcsolatba lépni vele pl. a hirdetés végén található AZONNALI KÉRDÉS-VÁLASZ (CSAK BEJELENTKEZETT FELHASZNÁLÓKNAK) üzenetmező használatával, vagy a hirdetési oldal bal oszlopában található NÉZZ BE HOZZÁM, vagy EMAIL ÜZENET KÜLDÉSE A HIRDETŐNEK használatával.

 

Mire jó a felhasználói azonosítás, a "megbízható azonosított hirdető" megjelölés? Hogyan tudok azonosított felhasználóvá válni?

Az ingyenes regisztráció után a felhasználó még nincs azonosítva, nem bizonyította hitelt érdemlően a kilétét a Cserebere.hu Üzemeltetője felé. Ugyan a "nem azonosított hirdető" is 100%-ban használni tudja az oldalunkat, különböző szöveges formákban kapcsolatba tud lépni más hirdetőkkel, üzletelni és csereberélni is tud, de a (csere)partnerek és potenciális vásárlók előnyben részesítik az azonosítással rendelkező felhasználókat (jobban bíznak bennük, mert már felfedték a kilétüket, hitelt érdemlően bebizonyították, hogy a regisztrációs adataik megegyeznek a valósággal, nem bújnak álarc mögé).

Az azonosítás elvégzéséhez először regisztrálj, majd jelentkezz be az oldalra és kattints a fejlécben is megtalálható FELHASZNÁLÓI AZONOSÍTÁS linkre és kövesd a lépéseket.

Egyik lehetőség a bankszámlás azonosítás. Ez esetben kérjük, hogy utalj a saját bankszámládról 200 Ft+Áfa, azaz bruttó 254 Ft-ot a Cserebere.hu oldal üzemeltetőjének számlaszámára: LinkHolder Kft. | 11735005-21192438 | közlemény: a saját felhasználóneved

Természetesen az utalt összegről szóló e-számlát 15 napon belül megküldjük a regisztrációs során megadott email címre (papír alapú számlára és ennek postázására nincs lehetőség). A bankszámlás azonosítás csak akkor érvényes, ha a regisztrációnál megadott teljes személynév és az utalást indító bankszámla tulajdonosának neve megegyezik, magyarán az a kérésünk, hogy ha Te regisztráltál, akkor a saját bankszámládról utalj. Miért fontos a névegyezőség? Mert nem a bruttó 254 Ft elutalása a lényeg, hanem a személyed pontos beazonosítása. Az összeg beérkezését követő 3-5 munkanapon belül AZONOSÍTOTT FELHASZNÁLÓ státuszt kapsz!

Másik lehetőség az SMS azonosítás. Ez esetben kérjük, hogy küldd el a rendszer által generált kódot a 06-90-643-123 emelt díjas telefonszámra. Az SMS díja 400 Ft+Áfa, azaz bruttó 508 Ft. A válaszüzenetben megkapod a felhasználói azonosításhoz szükséges jelszót. Az emelt díjas telefonszámra csak a magyarországi Telenor, Magyar Telekom, Blue Mobile vagy Vodafone mobilhálózatokból küldhető az SMS. Vedd figyelembe, hogy az SMS-sel történő azonosítás csak a regisztráció során megadott telefonszámmal való egyezés esetén érvényes! Ha ez mégis eltér, akkor először változtasd meg a SAJÁT ADATAIM menüpont alatt.

Az emelt díjas SMS szolgáltatást az Info-Tech 2006 Bt. biztosítja (székhely: 5200 Törökszentmiklós, Almásy út 29. | www.info-tech.hu | info@info-tech.hu). Az SMS küldésével kapcsolatos elektronikus adatátviteli problémákért, a hálózatok esetleges hibáiért, hibásan elküldött kódokért vagy a telefon konfigurációjából eredő hibákért felelősséget sem az SMS szolgáltató, sem a cserebere.hu oldal üzemeltetője nem vállal.

 

Hogyan tudom a hirdetéseimet kiemelni a főoldalra?

Amennyiben szeretnéd 21 napra (de max. a hirdetés lejáratáig) kiemelni egy vagy több hirdetésed a főoldalra, hogy még többen láthassák, hogy még több érdeklődőd legyen és mielőbb létrejöjjön a sikeres eladás/csereüzlet, akkor először jelentkezz be az oldalra, keresd meg a kiemelni kívánt saját aktív hirdetésed kódját (a bal oldali oszlopos részen található AZONOSÍTÓ mellé írt 6 jegyű szám az). Ezt követően küldj egy emelt díjas SMS-t a leírt információk alapján a 06-90-642-142-es telefonszámra. A válaszüzenetben megkapod az aktiváló kódot, amit az oldalon találhat mezőbe írva és elküldve nekünk pár percen belül megjelenik a hirdetésed a főoldalon. Az SMS díja 260 Ft+Áfa, azaz bruttó 330 Ft. Az emelt díjas telefonszámra csak a magyarországi Telenor, Magyar Telekom, Blue Mobile vagy Vodafone mobilhálózatokból küldhető az SMS.

Az emelt díjas SMS szolgáltatást az Info-Tech 2006 Bt. biztosítja (székhely: 5200 Törökszentmiklós, Almásy út 29. | www.info-tech.hu | info@info-tech.hu). Az SMS küldésével kapcsolatos elektronikus adatátviteli problémákért, a hálózatok esetleges hibáiért, hibásan elküldött kódokért vagy a telefon konfigurációjából eredő hibákért felelősséget sem az SMS szolgáltató, sem a cserebere.hu oldal üzemeltetője nem vállal.

 

Milyen funkciókat tudok használni regisztrált felhasználóként?

ÚJ HIRDETÉS: ezt az adatlapot kitöltve hirdetheted meg a saját termékeidet, szolgáltatásaidat

SAJÁT HIRDETÉSEIM: itt láthatod, hogy milyen aktív és lejárt/inaktív hirdetéseid vannak, továbbá itt tudod egyesével, vagy teljes egészében menedzselni a hirdetések újraindítását, inaktiválását, módosítását, törlését, főoldali kiemelését

KAPOTT ÉS KÜLDÖTT AJÁNLATOK: itt láthatod, hogy eddig milyen ajánlatokat adtál, milyen ajánlatokat kaptál

TERMÉK KÉRDÉSEK/VÁLASZOK: itt láthatod, hogy eddig milyen üzeneteket küldtél, milyen üzeneteket kaptál

TERMÉKFIGYELŐ: itt láthatod, hogy a mely kedvenc termékeket szemeltél ki, jelöltél meg, amit figyelni akarsz

SAJÁT ADATAIM: itt tudod változtatni a regisztrációkor, vagy az utolsó módosítás során megadott személyes adataid (kivéve a felhasználó neved)

FELHASZNÁLÓI AZONOSÍTÁS: itt tudod ellenőrizni az azonosítási státuszod, illetve még nem azonosított felhasználóként elvégezheted az azonosítást

 

Hogyan tudok új hirdetést feladni?

Kattints a cserebere.hu főoldalon az ÚJ HIRDETÉS gombra, ami egy adatlapra visz. Itt az alábbi mezők kitöltése vár rád (a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!):

AZ ÁRU MEGNEVEZÉSE*

Itt add meg a hirdetésed címét (legideálisabb esetben csak termék/szolgáltatás neve és típusa.

KÉPEK FELTÖLTÉSE

Nem kötelező képet feltölteni, de nagy hátrányban leszel, ha nem mutatod meg, mit akarsz eladni, elcserélni, vagy mit keresel.

Max. 6 db kép tölthető fel, max. 2 MB lehet egy kép és csak jpg vagy png formátum elfogadott.

AZ ÁRU ÁLLAPOTA*

A lenyíló menüben válaszd ki, hogy a meghirdetett terméked új, újszerű, vagy használt:

  • ÚJ, ha nem használt, origonált csomagolású a termék (az új megjelölésű kategóriába tartoznak a szolgáltatások is!),
  • HASZNÁLT, ha ténylegesen használt terméket hirdetsz, de ez esetben adj részletes leírást a használat mértékéről, írd le a valós hibáit, sérüléseit, stb.

GARANCIA*

A lenyíló menüben válaszd ki, hogy van, vagy nincs a termékedre, szolgáltatásodra érvényes jótállás és/vagy garancia:

  • VAN, ha  van még érvényes a jótállás és/vagy a garancia, de ez esetben a hirdetés szövegében add meg a jótállás és/vagy garancia még hátralévő idejét,
  • NINCS, ha már lejárt minden jótállás és/vagy garancia.

CSAK 18 ÉVEN FELÜLIEKNEK

Pipáld ki, ha a hirdetésed csak és kizárólag nagykorúaknak szól.

AZ ÁRU HELYE ORSZÁG*

A lenyíló menüben kiválasztahtod a terméked és/vagy a szolgáltatásod országát. Ha nem Magyarország, akkor a következő menüpontban neked kell beírni a külföldi város nevét.

AZ ÁRU HELYE VÁROS*

A lenyíló menüben kiválasztahtod a terméked és/vagy a szolgáltatásod városát. Ha Magyarország, akkor válaszd ki lenyíló menüben a várost. Ha nem Magyarország, akkor a következő mezőbe neked kell beírni a külföldi város nevét.

FŐKATEGÓRIA*

A lenyíló menüben válaszd ki a termék főkategóriáját, majd a további ilyen lenyíló menükben az alkategóriákat.

KERESEK

Pipáld ki, ha nem eladni akarsz, hanem keresel valamit.

CSERE ÉS ELADÁS

Pipáld ki, ha a hirdetett termék, szolgáltatás esetén csereajánlatok is érdekelnek, de pénzért is értékesítenéd.

CSERE

Pipáld ki, ha csak csereajánlatokat vársz, tehát pénzmentesen szeretnél üzletelni.

ELADÁS

Pipáld ki, ha csere egyátalán nem érdekel, csak pénzért szeretnéd eladni a hirdetett terméket, szolgáltatást.

CSERE ÁRU MINIMUM ÉRTÉKE

Ebbe a mezőbe írd be számmal, hogy az általad meghirdetett termékért, szolgáltatásért cserében milyen minimum árú cseretermék ajánlatokat vársz. Ez a mező csak akkor jelenik meg, ha a CSERE vagy a CSERE ÉS ELADÁS hirdetési típusokat választottad.

CSERE ÁRU MAXIMUM ÉRTÉKE

Ebbe a mezőbe írd be számmal, hogy az általad meghirdetett termékért, szolgáltatásért cserében milyen maximum árú cseretermék ajánlatokat vársz. Ez a mező csak akkor jelenik meg, ha a CSERE vagy a CSERE ÉS ELADÁS hirdetési típusokat választottad.

CSERE ERRE (CÍMKÉK). MAX. 10 SZÓ, VESSZŐVEL ELVÁLASZTVA

Itt megadhatsz max. 10 szót, amilyen típusú terméket szeretnél a sajátodért cserében (pl. zongora, turmix, mobil). A szavak közé normál vesszőt tegyél, mert ezzel automatikusan címkévé válik az adott szó, kifejezés.

ELADÁSI ÁR

Ebbe a mezőbe írd be számmal, hogy az általad meghirdetett terméket, szolgáltatás milyen bruttó magyar Ft áron kívánod értékesíteni. Ez a mező csak akkor jelenik meg, ha ELADÁS vagy CSERE ÉS ELADÁS hirdetési típusokat választottál.

FIZETÉSI MÓDOK

Pipáld ki (akár mindegyik), hogy melyik fizetési mód jöhet szóba.

  • BANKI ÁTUTALÁS, ha addig nem küldöd a vevőnek a terméket, vagy nem nyújtod a szolgáltatást, ameddig nem utalta át a bankszámládra az összeget. Ez veszélyes lehet a vásárlóra nézve, mert egy nem látott termékért előre fizet!
  • KÉSZPÉNZ, ha csak személyesen kívánod átadni a terméket, vagy csak így tudod nyújtani a szolgáltatást. Ez a legbiztonságosabb üzletkötés, ezt részesítd előnyben!
  • POSTAI UTÁNVÉT, ha postai, vagy futárszolgálat útján küldöd a terméket és ezt átvenni csak fizetés után lehet. Ez veszélyes lehet a vásárlóra nézve, mert egy nem látott termékért előre fizet és addig nem láthatja a csomag tartalmát, amíg ki nem fizette!

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

A lenyíló menüben válaszd ki:

  • ELADÓT TERHELI, ha hirdetőként vállalod a szállítás költségét és a szállítás lebonyolítását.
  • VEVŐT TERHELI, ha a vevőt terheli és a vevőnek kell gondoskodni a szállításról.
  • MEGOSZTOTT, ha a feleknek közösen, megosztva kell vállalniuk a szállítást és annak költségeit is.

 

Mit jelent a NÉZZ BE HOZZÁM funkció?

Ha be vagy jelentkezve az oldalra, böngészel a hirdetések között és egy hirdetési oldalon megtetszik egy termék vagy szolgáltatás és a hirdetője CSERE vagy CSERE ÉS ELADÁS lehetőséggel adta fel a hirdetést, akkor a NÉZZ BE HOZZÁM linkre kattintva felhívhatod a hirdető figyelmét arra, hogy nézzen szét a Te termékeid és szolgáltatásaid között, hátha érdekli valamelyik és csereüzletet tudtok kötni. Ez esetben a meghívott fél egy olyan rendszerüzenetet kap, ahol egy linkre kattintva csak a Te termékeid és szolgáltatásaid lesznek kilistázva. Csak akkor tudsz NÉZZ BE HOZZÁM üzenetet küldeni, ha van aktív hirdetésed (máskülönben nem is lenne értelme, ha nincs mit megmutatnod, felajánlanod)!

 

Mit jelent a HIRDETÉS TOVÁBBAJÁNLÁSA funkció?

Itt ajánlani tudod egy ismerősödnek az adott hirdetést, hogy nézze meg, mert pl. mostanában ilyet keresett, jó ár/érték arányúnak tartod, stb. Ha be vagy jelentkezve az oldalra, a mezők automatikusan ki vannak töltve rád nézve, de át tudod írni!

 

Mit jelent a TERMÉKFIGYELŐ BEKAPCSOLÁSA/KIKAPCSOLÁSA funkció?

Ha be vagy jelentkezve az oldalra, böngészel a hirdetések között és egy hirdetési oldalon megtetszik egy termék vagy szolgáltatás, de még nem döntöttél a megvásárlásról, vagy a csere kezdeményezéséről, akkor ezt a linket megnyomva a rendszer beteszi a kedvenc hirdetéseid közé, amit külön is ki tudsz listáztatni. Ha már nem érdekel a hirdetés, akkor újra erre a linkre kattintással kikapcsolhatod a termékfigyelést.

 

Mire jó az EMAIL ÜZENET KÜLDÉSE A HIRDETŐNEK funkció?

Ha be vagy jelentkezve az oldalra, akkor ezen linkre kattintva lehetőséged van közvetlenül email üzenetet küldeni a hirdetőnek. A mezők automatikusan ki vannak töltve rád nézve, de át tudod írni!

 

Mire jó az AZONNALI KÉRDÉS-VÁLASZ (CSAK BEJELENTKEZETT FELHASZNÁLÓKNAK) mező, funkció?

Ha be vagy jelentkezve az oldalra, böngészel a hirdetések között és egy hirdetési oldalon megtetszik egy termék vagy szolgáltatás, de nem találsz elég információt róla, akkor itt kérdezni tudsz a hirdetőtől, a kapott választ tovább tudod kommentelni, akár vissza is kérdezhetsz, alkudozni tudsz, tehát egy chat folytatható a hirdetővel, vagy más érdeklődőkkel. Ha lejár, vagy inaktiválják a hirdetést, majd újraindítják, akkor a korábbi chatelés látszódni fog, folytatni lehet. Ezen üzeneteket egyik chatelő fél sem tudja törölni!

 

Hogyan tudom jelezni, hogy sikeres vagy sikertelen volt a cseretranzakció?

Ez a funkció/lehetőség megszűnt az új cserebere.hu oldal elindításával, mivel a hirdetők, az érdeklődők, a cserepartnerek közvetlenül is fel tudják venni egymással a kapcsolatot, tehát így már nem áll a felügyeletünk alatt az üzletkötés.

 

Tájékoztató a régi Cserebere.hu oldal felhasználóinak, a 2016. augusztus 23. előtt regisztráltaknak

A Cserebere.hu oldal 2016. augusztus 24-én megújult, reszponzív webdizájt kapott, tehát már monitor, tablet és mobiltelefon képernyőn is ideálisan használható. A megújulást követően eltűntek egyes funkciók, illetve számos új kényelmi szolgáltatást nyújtunk.

Az oldal átalakításával egyszerűsíteni és gyorsítani kívántuk a felhasználók közti kommunikációt, az üzletkötés menetét. Az utóbbi időszakban sok kritika ért bennünket, hogy túlságosan elszepráljuk a partnereket egymástól, nem engedjük a közvetlen kommunikációt. Elfogadva a kritikákat és a kéréseket úgy döntöttünk, hogy lerövidítjük az üzletkötéshez, azaz a vásárláshoz és a cseréhez vezető utat. Köszönjük a sok-sok ötletet és javaslatot, az építő kritikát!!!

Mivel a partnerek közti kapcsolatfelvétel és üzetkötés leegyszerűsödött, ez szinte teljes mértékben kikerült a felügyeletünk alól, így a korábban alkalmazott felhasználói értékelések okafogyottá váltak, nem is tudjuk megkövetelni és a jövőben, nem is tudjuk korrekt módon közzétenni.

Alább összefoglaljuk, hogy mi változott a korábbiakhoz képest

Megszűnt funkciók:

- a felhasználói értékelés oda-vissza lehetősége,

- a felhasználó mások általi értékelésének kijelzése.

Új funkciók:

- új regisztrációkor vagy már regisztráltként lehetséges Facebook profillal is bejelentkezi az oldalra, ami a későbbiekben meggyorsítja az oldal használatát,

- már publikálható, vagy visszavonható a hirdető saját email címe és/vagy mobilszáma (ezt beállítani a SAJÁT ADATAIM menüpontban lehet),

- a felhasználók közvetlenül is felvehetik egymással a kapcsolatot többféle üzenet küldéssel (EMAIL ÜZENET KÜLDÉSE A HIRDETŐNEK, NÉZZ BE HOZZÁM, CSEREAJÁNLAT KÜLDÉSE A HIRDETŐNEK), tehát már nem csak a csereügylet kölcsönös elfogadása után tudhatják meg egymás elérhetőségeit,

- a CSERE mellett ELADÓ és CSERE ÉS ELADÓ típusú hirdetés feladása is lehetséges,

- a CSERE és CSERE ÉS ELADÓ típusú hirdetések esetén meg lehet adni szavakkal és kifejezésekkel (címkékkel) a cserébe várt termék típusát, termékkörét (pl, mobil, zongora, autó, üdülési jog, stb.),

- ÚJ HIRDETÉS feladása után a hirdetés módosításakor meg lehet adni címkékkel a hirdetést jellemző szavakat (tagek, címkék),

- a SAJÁT HIRDETÉSEIM menüpontban akár az összes hirdetés egy gombnyomással meg lehet újítani, vagy inaktiválni is lehet, vagy akár törölni is,

- még nem regisztrált felhasználóként azonnal el lehet kezdeni új hirdetés feladását, mellyel párhuzamosan a regisztráció is elvégezhető,

- a leját vagy inaktivált hirdetések megújításakor a feladási dátum az új aktiválási időpont lesz és a hirdetési oldal alján található AZONNALI KÉRDÉS-VÁLASZ (CSAK BEJELENTKEZETT FELHASZNÁLÓKNAK) mező korábbi üzenetváltásai látszódni fognak, kommentelhetők lesznek, folytatható a chat.

Az új Cserebere.hu alapbeállítása a régi felhasználók esetén:

- minden korábban regisztrált felhasználónak megmaradtak az 5 évnél fiatalabb hirdetései (akár aktív, akár lejárt),

- megmaradt a felhasználói azonosítás státusz (ha volt),

- megmaradt az eredeti regisztráció időpontjának kijelzése,

- nincs kijelezve a felhasználó email címe és/vagy mobilszáma (ezt manuálisan kell beállítani a SAJÁT OLDALAM menüpontban).